Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

duminică, 12 august 2012

Impresii produse Diva Life!

Buna tuturor!
Azi m-am hotarat sa va impartasesc impresiile mele despre produsele de la Diva Life!Au trecut cateva zile de cand am intrat in posesia coletului cu produsele Diva Life si primul impact a fost unul decisiv.Sincer nu ma asteptam sa imi placa asa de mult, insa m-au incantat profund!Binenteles ca nu am avut comanda stransa cu ajutorul catalogului si in ciuda acestui fapt toata comanda a fost materializata daca pot spune asa...Nu am ramas cu nici un produs pe stoc-dupa cum bine am stiut sa aproximez.Toate persoanele care au vazut produsele au fost incantate si au achizitionat cel putin un produs.
Pe 1 septembrie sau aproximativ in jurul acestei date va apare al 2-lea catalog Diva Life care binenteles va diversifica produsele si abia astept sa vad noutatile cu care se vor prezenta.
Vreau sa specific ca produsele sunt de calitate in ciuda preturilor mici.Citez mai jos exact ce informatii ofera cei de la Diva Life!
Portofoliul de produse Diva Life Cosmetics este alcatuit din urmatoarele:
- produse de ingrijire, machiaj, parfumerie, produse pentru copii, pentru barbati si produse pentru curatenie.

Marcile comercializate sub brandul Diva Life Cosmetics, sunt:
Soliteint – Dalma – Blue.Up – Camea – Cynex – Be Impulsive – Amaril – Syrene – Insette – Insignia – Shamtu - Mystic si alte submarci.

Produsele distribuite de catre noi, sunt certificate ISO sau acestea au primit numeroase premii pe pietele internationale fiind recunoscute pentru calitatea ireprosabila si tehnologiile avansate folosite pentru fabricare. Acestea dovedesc o calitate inalta prin cateva elemente, mai exact nu sunt testate pe animale, nu contin uleiuri minerale si nici parabeni.
Va pot garanta ca cele spuse mai sus sunt valide, eu una m-am convins ca merita sa le promovez.

Daca aveti intrebari suplimentare se poate sa le gasiti raspunsul aici  http://www.afaceriparttime.blogspot.ro/p/diva-life-cosmetics.html si tot aici in josul paginii aveti un formular de inscriere pentru a deveni reprezentant.In urma inscrierii primiti un catalog gratuit acasa.Se poate comanda si numai un singur produs indiferent de valoarea acestuia.Binenteles ca nu sunteti obligati la comenzi lunare.Fiecare se implica atat cat isi doreste.
In incheiere va urez mult succes!Va asigur de tot sprijinul meu pe toata perioada.

Un comentariu: