Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

duminică, 11 noiembrie 2012

Traieste viata ca o poveste - povestea mea

Buna!
M-am gandit sa particip la campania Oriflame - Traieşte viaţa ca o poveste! Asa ca va doresc lectura placuta!
~
Ma intrebati in ce personaj de poveste as vrea sa ma transpun? As vrea sa fiu… ba nu! Mi-ar placea sa fiu Alba ca zapada si cei sapte pitici, daaa! As vrea sa fiu sezuala ca ea, rafinata, sa am prieteni apropiati si buni ca cei 7 pitici.
Sau… ma gandesc ca rolul Cenusaresei m-ar prinde bine! Ma gandesc ca unele persoane ar fugi de acest rol, dar eu cred ca as avea doar de invatat jucand rolul Cenusaresei! As invata sa muncesc, sa apreciez ceea ce am langa mine, sa ma ridic incet, incet… Sa cunosc oamenii, sa iubesc!
Aaaa, ba nuuu, sa iubesc as invata fiind Belle din povestea Frumoasa si bestia! Daaa, as invata sa plec capul, sa fiu rafinata, sa descopar sufletul oamenilor, sa apreciez fiecare moment din viata mea!
Sursa
 
Si….totusi….cred ca as vrea sa existe o poveste in care personajul principal sa reuseasca sa se adapteze exigentelor cotidiene, sa fie eleganta, frumoasa, prietenoasa, rasfatata, senzuala, iubita... povestea vietii mele!
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu