Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

duminică, 27 mai 2018

Experienta mea cu gelul de dus FA

Buna!
Am revenit pentru ca vreau sa va fac cunoscuta experienta mea cu gelul de dus FA.
L-am testat pe o zona mica-asa fac de obicei cand incerc cate un produs, pentru ca de-a lungul timpului m-am confruntat cu alergii la anumite produse.
Gelul de dus FA a trecut testul alergiilor mele deci e ok sa-l folosesc si pe restul corpului.
Miroase fantastic si sunt si eu surprinsa cat de bine miroase tinand cont ca are in compozitie parfum de floare de mango si vanilie.Pe mine vanilia in cosmetice nu m-a atras niciodata sincer...Dar combinatia asta de parfum de floare de mango si vanilie e una echilibrata pe care o plac chiar si eu...Si miroase exotic, ademenitor, fructat...
Face o spuma abundenta si placuta si lasa in urma o piele catifelata si hidratata.Are un ph neutru ceea ce e recomandat pentru o piele sensibila ca a mea.

O sa va arat si pozele de la testare...

Fotografia postată de Loredana Lorikica.Fotografia postată de Loredana Lorikica.

Fotografia postată de Loredana Lorikica. 

Urmeaza sa testez si deodorantul pentru corp in detaliu, reactie pe piele, miros si persistenta si revin cu detalii...
Pana atunci stiti deja...va pup de nu va vedeti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu