Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

duminică, 17 ianuarie 2021

Testare rimel Lash Genius Mascara de la Avon

 Buna tuturor!

Am inceput anul 2021 cu oportunitatea de a testa noul produs Avon si anume rimelul Lash Genius Mascara!


Eu am primit spre testare nuanta navy, emerald si aubergini.
Am testat nuanta emerald adica un verde inchis si ce mi-a placut in mod special este periuta care nu incarca genele si le separa foarte bine. Rimelul e rezistent, (nu este rezistent la apa dar a stat cuminte pe gene pana la demachierea de seara)!
Am aplicat pe doua nuante de fard,fiecare ochi cu cate un fard sa vedem cu evidentuaza rimelul in fiecare din cazuri!
Pozele vorbesc de la sine asa ca va las mai jos poze pe etape de aplicare!









Mie imi place cel mai mult cum a iesit la ochiul la care am aplicat nuanta de fard albastra!Poate si pentru ca ma avantajeaza pe mine culoarea albastra la ochii mei.

Am uitat sa ca specific ca am fost asistata in tot acest proces de catre asistentul meu cu blanita portocalie care intre timp a adormit dar a ales sa-mi pazeasca chiar si in somn fardurile si rimelurile.



Dragilor ca o concluzie rimelul este fain si il recomand, il puteti comanda chiar la mine pentru ca dupa cum stiti deja sunt si reprezentant Avon.

Va pup( cu masca pentru ca e pandemie) de nu va vedeti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu