Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

marți, 10 aprilie 2012

Recenzie pentru Concurs Litera!

Buna tuturor!
Dupa cum stiti blogul meu prezinta in special multe chestii despre cosmetice si produse online dar azi fac o exceptie pentru a prezenta o recenzie la una din cartile achizionate online chiar de la editura Litera.
Apreciez cartea (am lucrat in urma cu cativa ani si la biblioteca judeteana) si de aceea am zis sa ma opresc si asupra concursului oferit de Litera!
Cartea despre care vreau sa va vorbesc este o enciclopedie care pustiului meu ii foloseste foarte mult: "Enciclopedie pentru copii mici si bunici".Am achizitionat-o la oferta si e o investitie de valoare in familia mea.Sa va prezint coperta:
Cuprinde cam tot ce ar interesa un copil si urmarind cuprinsul amintesc aici:
1.notiuni despre casa
2.notiuni despre plante
3.notiuni despre animale
4.notiuni despre sport
5.notiuni despre scoala
6.notiuni despre tehnica
7.notiuni despre spatiu cosmic
8.notiuni despre planeta Pamant
Toate informatiile sunt transmise prin imagini.Noi am folosit-o si ca material didactic.
Ce sa zic...apreciez initiativa de a achizitiona aceste tipuri de carti (gen enciclopedii) mai ales ca baietelul meu este interesat de tot si toate si se bucura sa aiba o carte de interes pentru a o rasfoi.
O recomand cu mare drag tuturor copiilor care cauta sa descopere si sa inteleaga lumea inconjuratoare.
De asemenea apreciez editura Litera mai ales ca sunt si in clubul Litera prin contul creat pe site-ul lor.
Cele bune va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu