Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

luni, 19 ianuarie 2015

Biciclete de la autolux.ro

Hello,
Azi am sa aduc in discutie mersul pe bicicleta...Copilul meu merge pe bicicleta inca de la varsta de 2 ani si 10 luni...Da stiu, pare incredibil...nici eu nu am fost de acord sa ii cumpar prima bicicleta de la o varsta asa frageda, dar m-am convins ca are potential, cand mi-a demonstrat ca se descurca sa conduca o bicicleta imprumutata din parc.Era vorba binenteles de o bicicleta cu roti ajutatoare...Ceva de acest gen...doar ca alta culoare, dar acelasi format...
Acest model l-am gasit pe site-ul  https://www.autolux.ro/biciclete-copii/
Are un pret foarte bun...cam tot atat am dat si noi la achizitionarea primei biciclete si imi amintesc cu placere ca a tinut foarte bine pana la urmatoarea achizitie...In afara de umflatul rotilor nu imi amintesc sa fi avut vre-o problema tehnica de-a lungul timpului.
Aceasta bicicleta costa 259.00 Lei si are si o fisa tehnica foarte detaliata:

Greutate Produs 9.0000
Vârstă 2-5 ani
Garanţie 24 luni
Mărime 60 cm - 90 cm
Mărime Jantă 12 inch

S-a dovedit a fi o investitie buna si de valoare si va garantez ca a fost exploatata la maxim.
Cu timpul copilul a crescut si bicicleta a ramas mica pentru el...ajungea cu genunchii la ghidon.I-am ridicat ghidonul si saua la maxim insa...a venit si varsta (la fel de frageda zic eu...) la care a trebuit sa schimbam bicicleta, cu una noua adecvata varstei.Am ezitat la fel ca la prima achizitie, pana cand copilul a procedat la fel...mi-a demonstrat ca se descurca pe o bicicleta pentru adolescenti...Aceeasi maturitate a copilului m-a determinat sa achizitionam la varsta de 5 ani si 11 luni o bicicleta cu...schimbator de viteza...
Ceva de acest gen...
Bicicleta TREKING - 2831 DHS 2012 - DHS048
Acest model se poate gasi tot pe https://www.autolux.ro/biciclete-copii/
Pretul este  589.00 Lei.In jurul acestei valori a fost si a doua bicicleta a copilului.
Descrierea acestei biciclete este foarte detaliata:

Cadru: 500 mm, otel
Furca: otel
Janta: 28"*36H dubla aluminiu
Frana: „V’’ brake aluminiu
Foaie: 42T
Pinion: 6V Shimano
Schimbator spate: Shimano Tourney
Manete schimbator:  secventiale Shimano  Tourney
Sistem de lumini: far&stop spate, cu diname
Informaţii adiţionale
Greutate Produs 19.0000
Garanţie 24 luni
Mărime Peste 175 cm
Mărime Cadru 500 mm
Mărime Jantă 28 inch
 Banuiesc ca in cativa ani va trebui sa facem iar o investitie pentru urmatoarea etapa cand va cere o bicicleta si mai performanta.Am incercat sa ma orientez catre un model...
 Eu zic ca e o bicicleta foarte buna dupa descriere:

Cadru: 420 mm, aluminiu 6061 / otel , FS
Furca: suspensie
Janta: 26"x32H, dubla aluminiu
Frana: disc mecanica WinZip
Foaie: 24x34x42T
Pinion: 8V SHIMANO Tourney HG31
Schimbator fata: SHIMANO Tourney TY10
Schimbator spate: SHIMANO Altus RDM280
Manete schimbator: rapid fire SHIMANO Altus SLM310
Alte Caracteristici: lant - KMC / butuci - disc aluminiu SRAM 306 / anvelope - KENDA / sa - DDK / amortizor spate - 750 LSB pe arc
Greutate: 17 kg
Informaţii adiţionale
Greutate Produs 20.0000
Garanţie 24 luni
Mărime 160 cm - 180 cm
Mărime Cadru 420 mm
Mărime Jantă 26 inch
Si pretul e pe masura... 1,133.00 Lei...Insa calitatea face diferenta...

Voi ce pasiuni aveti?Site-ul https://www.autolux.ro va pune la dispozitie o multitudine de accesorii si articole sportive pentru orice hobby.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu