Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

joi, 15 ianuarie 2015

Comunitate fotografii

Hello,
Recent am fost informata despre existenta unei comunitati foto.Din curiozitate am intrat pe comunitate foto
si ...am adus "natura in casa"...Sunt aici niste poze foarte profesioniste...Le puteti vizualiza pentru relaxare sau le puteti analiza ca si arta fotografica pentru cei pasionati...
E greu sa spun ce anume mi-a placut mai mult, pentru ca absolut toate fotografiile sunt minunate, insa mi-au atras atentia cateva dintre ele...

http://pixl.ro/image/850/photo-cathedral-of-st-basil-pics-hvdf3131497
Aceasta fotografie ma duce cu gandul la lumea basmelor...

Pentru a opri timpul in loc, la evenimentele de neuitat...
 http://pixl.ro/image/763/paulnadina
 Aici m-a atras romantismul transmis...

 Si inca o fotografie pe care eu as transforma-o intr-un tablou care sa imi aduca relaxare de fiecare data cand il privesc...
http://pixl.ro/image/716/p6250811 


Daca sunteti interesati de arta fotografica tot aici gasiti sfaturi si trucuri importante pentru fotografii perfecte.

Orice moment din viata ta il poti transforma, prin pasiunea pentru fotografie,intr-un moment unic...

Tot aici gasiti si partea de blog fotografie cu multe articole despre acest domeniu al artei fotografice, si nu in ultimul rand un catalog fotografi cu numele si adresele celor care ofera servicii foto-video profesionale.

Merita sa navigati un pic pe comunitate foto si sa descoperiti secretul pentru a opri timpul in loc...
Pastrati pentru totdeauna, in capsula timpului, momentele de fericire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu