Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

sâmbătă, 29 august 2015

Visul implinit!

Buna tuturor,
Sunt foarte happy caci azi am intrat in posesia lenjeriilor cumparate de pe www.lenjeriipat-outlet.ro .
Nu stiu daca va mai amintiti ca am povestit despre ofertele lor aici .
Va spuneam inca de atunci ca sunt hotarata sa achizitionez de la ei cateva lenjerii.Ei bine, am achizitionat exact cele doua lenjerii la care faceam atunci referire.Azi am bucuria sa le pot "pipai" si sa ma bucur de ele.
Am facut pentru voi si cateva poze:





Materialul e unul placut la atingere si daca respecti intructiunile lor sunt convinsa ca nu vor aparea probleme in timp, deoarece mai am astfel de lenjerii si au rezistat foarte bine in timp culorile cu urmatoarele conditii:
 Instructiuni de intretinere:

  • NU se folosesc inalbitori chimici
  • se spala la 40°C automat
  • se calca la max 130°C
Dimensiunile specificate se potrivesc intocmai si cu realitatea:
 Garnitura de pat contine:

  • cearceaf pat - 230x250 cm
  • cearceaf pilota - 200x230 cm
  • fete de perna - 2 buc. - 70x70 cm
Ce mai... am facut o afacere.2 lenjerii la pret de una.
Comanda a fost onorata promt prin fan curier.
Sunt multumita si recomand  www.lenjeriipat-outlet.ro
Investiti eficient si faceti cumparaturi inteligente!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu