Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

marți, 8 septembrie 2015

Cum mi-a schimbat Internetul viata?

Dragilor azi mi-am propus sa va impartasesc cat de mult mi-a schimbat internetul viata...Stiu ca sunteti curiosi...Traim in era tehnologiei si de ea te poti folosi in ambele sensuri: atat pozitiv cat si negativ...E important sa iti alegi cu atentie informatia.
In general sunt o fire optimista, indreptata catre lucruri pozitive, creative si care adopta un stil practic.
DA!ati inteles...nu imi place sa las timpul sa treaca pe langa mine fara sa il exploatez...Cum sa te plictisesti cand nu ai timp TOATA VIATA sa asimilezi toate lucrurile care iti sunt de ajutor...
Am descoperit internetul fix acum 10 ani, cand sotu mi-a facut cadou un calculator cu ocazia zilei de 8 Martie.Imi doream de mult acest lucru dar nu reuseam sa il materializez...Pe motiv ca imi va fi de folos la serviciul de stat pe care il aveam atunci (pentru ca ma aflam in concediu de crestere al copilului si reintoarcerea in serviciu implica trecerea printr-un examen) am descoperit incet, incet lucruri minunate despre internet.
Un calculator fara internet nu are aceeasi valoare...In timp am descoperit cat de utile sunt informatiile pe internet in diverse domenii.Aleg informatia cu grija si verific in profunzime sursa informatiilor.
Internetul aduce practic catre tine raspunsul la toate intrebarile care te framanta...Am gasit cu ajutorul internetului rezolvare la diferite probleme de sanatate, am testat si am realizat cu succes diferite retete culinare,am descoperit comoditatea comertul online profitand in acelasi timp si de nenumarate oferte de lichidare de stoc, avand avantajul ca te cauta firmele sa iti arate ofertele lor (nu mai umbli tu sa vezi pe unde sunt reduceri).
Am descoperit ca se pot face si bani daca stii sa folosesti inteligent internetul...astfel ca am intrat in mai multe sisteme gen MLM care promoveaza produse pe baza de catalog si din vanzarea acestora poti scoate, in functie de implicare, un venit suplimentar consistent.Actualmente am renuntat la serviciul de stat si castig doar din aceste afaceri descoperite cu ajutorul internetului.
Bine'nteles ca nu ai cum sa nu socializezi, pentru ca acest lucru se petrece in virtutea inertiei...asa tin legatura cu colaboratorii mei inscrisi in echipa MLM pe care o coordonez...
Sunt conectata permanent la mail, facebook, messenger pe smartphone si chiar si atunci cand nu sunt acasa sunt online.
Practic eu castig cu ajutorul internetului...
FARA INTERNET?
NU exista aceasta varianta in viata mea, este similar cu FARA SERVICI...cine ar putea sa stea fara servici cand datoriile trebuiesc platite lunar?
DA de cativa ani buni am si acest blog care s-a infiintat ca un ajutor pentru promovarea produselor mele...Aici ii invat si pe altii ceea ce mie imi este "lucru de baza"...Blogul face parte din viata mea...e parte din mine...e modul meu de comunicare cu ceilalti.NU voi renunta niciodata la aceasta comunicare prin intermediul internetului...e un lucru benefic in viata mea...Si cine ar vrea sa renunte la ceva BUN?
Avem probleme medicale?...mergem la doctor dupa care venim acasa si verificam spusele doctorului...Doctorii nu spun intotdeauna TOT si in special nu spun efectele secundare...Dar pe internet avem alternative la toate problemele.
Internetul m-a ajutat sa evoluez, sa fiu o mica enciclopedie pentru unii care nu au acces la internet.
NU concep viitorul fara aceasta oportunitate...desi sunt constienta ca se gasesc si lucruri mai putin pozitive in aceasta mare de informatie adunata de GOOGLE.
Mi-ar place sa ma specializez si sa fac un curs SEO pentru a descoperi mai multe pentru promovarea blogului personal. Blogul meu este hostat gratuit insa poate pe viitor voi apela la un hosting
care sa ma ajute sa imi promovez blogul asa cum imi doresc.O promovare mai buna imi poate aduce o gramada de beneficii si de ce nu? si colaboratori pentru firmele de MLM in care sunt implicata.
Detalii despre firmele de MLM la care sunt implicata gasiti in meniul principal al blogului si cu un clik pe Giada rome, Ladys cosmetics, Margo cosmetics, Diva Life gasiti si formularele de inscriere (in josul paginii) cu ajutorul carora puteti deveni colaboratori si putem dezvolta impreuna venituri suplimentare.
Voua cum v-a schimbat viata internetul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu