Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

marți, 8 septembrie 2015

Sosetele ideale pentru cei mici...

Buna tuturor,
Asa cum v-am obisnuit imi place sa vorbesc despre lucruri bune, calitative, idei creative si folositoare...
Azi cautand pe net sosetele pentru scoala am dat intamplator peste sosetele care in viziunea mea sunt ideale pentru cei mici...Poate ca cei mai multi ati folosit deja acest tip de sosete dar simt nevoia sa le pun in evidenta eficienta si calitatea lor practica si comoda...
Asadar este vorba de acest tip de sosete destinat in special celor mici...

 http://www.e-ciorapi.ro/sosete_attractive_skora_misie_0583-p1435.html?ref=9A115815















 
 De ce nu s-a gandit nimeni sa faca si pentru cei mari acest tip de sosete ideale pentru stat in casa?
Practic combina stilul de papucei de casa cu soseta.
Avantajul ca se tin mai bine de picior decat un papuc de casa simplu.
Talpa este de piele (dupa cum specifica producatorul ) si acest lucru ofera siguranta chiar si pe gresie...
Si modelele sunt haioase, culorile frumos armonizate...
Compozitie: 78% bumbac si 22% elastan.
Acest elastan ajuta sa tina papucul bine de picior...
In astfel de sosete piciorul respira si sta comod, ofera mobilitate mai ales in cazul copiilor care invata primii pasi.
Pretul este 33.78 ron dar modelul combina cu succes varianta de soseta si papuc 2in1.Acesta este motivul pentru care mi se par ideali.
Deocamdata sunt disponibili doar in masuri mici, insa poate la un momendat o sa am placerea sa ma pot bucura si eu de un astfel de model.
Voua cum vi se par?
Compozitie:
  • 78% Bumbac
  • 22% Elastan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu