Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

luni, 7 ianuarie 2013

Rezultatele la Giveaway by Afaceriparttime

Buna si La multi ani tuturor celor care poarta numele derivate de la Sf.Ioan!
Sunt sigura ca asteptati cu nerabdare rezultatele la Giveaway by Afaceriparttime.Pai atunci sa nu mai prelungesc momentul.Intai lista celor care au participat in ordinea inscrierilor si dupa numele de FB:






Asa dupa cum am anuntat extragerea s-a facut cu ajutorul random si rezultatele sunt urmatoarele:

Castigatoarea este Simona Mihalache (te voi contacta si prin mail).Astept detaliile pentru expedierea coletului cu un reply la mailul meu (nu de pe alt mail). Felicitari si multumiri celor care au avut placerea sa participe la acest concurs organizat de mine.

Va asigur ca voi mai organiza si alte concursuri in limita timpului disponibil si nu in ultimul rand va invit sa ma mai cititi.Sunt sigura ca aveti multe de descoperit de pe paginile blogului meu si totodata puteti descoperi si o posibilitate de suplimentarea veniturilor financiare.
Acestea fiind spuse va doresc sa fiti inconjurati de tot ce e mai frumos pe lume si sa aveti puterea sa impartasiti si mai departe bucuriile voastre.
Cu drag, Loredana

3 comentarii:

  1. multumesc mult :) este o mare surpriza asa de inceput de an

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Placerea e de partea mea si ma bucur ca mi-ai trimis si datele ca aveam emotii cand am vazut ca intarzie mailul tau.Sa le porti cu placere!

      Ștergere