Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

sâmbătă, 5 iulie 2014

Anunturi auto pe internet

Buna!
Azi m-am gandit sa va atrag atentia unui site de promovare a anunturilor de vanzari auto.Si m-am oprit mai mult asupra site-ului http://www.vitan-auto.ro./ deoarece are un filtru de cautare pe site foarte complex cu foarte multe campuri de cautare si asta ajuta la imbunatatirea timpului de cautare.Timpul costa bani asa ca merita sa apreciem orice imbunatatire care sa ne aduca catre masina dorita in cel mai scurt timp.
Campurile dupa care poti face aceste cautari sunt:

 
din pana


    




Daca o sa va opriti mai mult asupra acestui site veti gasi anunturi de la cele mai diverse cu detalii complete.
De exemplu mi-a atras atentia urmatorul anunt care prezinta si numeroase poze ale masinii inclusiv interiorul ei.
http://www.vitan-auto.ro/oferta-zilei/19686/autoturisme/bmw-x6.html
 Dupa cum se poate vedea este vorba de un BMW X6 din Bucuresti cu o galerie completa de imagini exterior si interior.Atat interiorul cat si exteriorul sunt speciale ca designer.Se poate vedea ca nu e foarte veche...are an de fabricatie 2011.Este suficient de dotata...ce mai mie cel putin imi place.Masina este prezenta la targul Vitan asa ca daca aveti posibilitatea o puteti vedea live.Interiorul la fel ca exteriorul arata de exceptie.
Se gasesc mai jos daca acesati pagina de web (cu un simplu clik pe imagine ajungeti pe site-ul cu anunturi) si informatiile suplimentare
Tot din anul 2011 am mai gasit si o Skoda Octavia tip Berlina care merita admirata:
Am ales de data asta din galeria de poze o poza in care este prezentat interiorul masinii.Si exteriorul arata la fel de bine precum interiorul si se poate vedea cu usurinta acest lucru doar urmarind galeria de poze.M-am oprit mai mult asupra masinilor care au o galerie de poze mai bogata ca in acest fel ne putem face o imagine mai clara despre stadiul masinii.Binenteles ca tot in Targul Vitan o putem si palpa.In detalii este specificata culoarea maro insa fiind o culoare metalizata in poze arata mai mult spre un gri.
Review-ul aceste masini se ridica la o nota de 4 din 5 deci...
http://www.vitan-auto.ro/reviews/1613/skoda-octavia.html
Si ca sa nu va retin prea mult din timpul dvs vreau doar o masina sa va mai prezint si daca v-am starnit interesul puteti intra sa admirati adevaratele bijuterii pe 4 roti aici...www.vitan-auto.ro

Este vorba de Land Rover Range Rover Sport cu o galerie de poze completa...Ce mai...arata ca o bijuterie...Acelasi an de fabricatie 2011 dar prezentarea este impecabila.E o masina puternica si eleganta in acelasi timp...La informatii suplimentare putem observa ca masina este second-hand neinmatriculata...Binenteles prezenta si ea in Targul Vitan...Pai cum altfel?
Ce am uitat sa va specific este faptul ca adaugarea anunturilor pe acest site se face in mod gratuit completand toate informatiile care fac descrierea masinii si bine'nteles sa nu uitam pozele care sunt ca "cireasa de pe tort".
Am dat intamplator peste acest site care merita toata atentia asa ca va invit sa il vizitati si sa faceti alegeri BUNE...ca aveti de unde...
Succes!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu