Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

miercuri, 9 iulie 2014

Biciclete second hand

Buna!
O sa va intrebati de ce o postare cu numele asta!...Pentru ca zilele astea m-am confruntat cu o problema...nu personala ce-i drept...insa cum imi place sa ma implic in tot ceea ce fac, am luat problema altora mai...personala.
Sa va lamuresc...Zilele astea o cunostinta ma intreaba daca nu cunosc pe cineva care vinde la second hand o bicicleta pentru copii.Pai la cata lume cunosc eu...imposibil sa nu gasesc in gasca mea de mamici cu copii, pe cineva caruia ia ramas bicicleta mica...
Si am inceput demararea problemei care trebuia rezolvata...Telefoane, intrebari, informatii despre biciclete  second hand.Bine'nteles ca am incercat sa gasesc si pe net o informatie in acest sens.
Intamplator am dat peste http://www.bikearena.ro/ si am fost incantata de ceea ce am gasit aici.Site-ul contine atat biciclete noi cat si second hand.
Am ramas uimita sa descopar cate tipuri de biciclete sunt:...de oras, de sosea, electrice. Mountain Bike, Trekking, pentru copii.
Am intrat in categoria bicicletelor de oras din curiozotate sa le vad forma...Ceea ce am descoperit mi-a placut

Bicicleta REX PLIABILA 20 Zoll

http://www.bikearena.ro/index.php?route=product/product&path=73&product_id=67
Da!... aceasta are avantajul ca o poti strange in cazul in care esti cu masina si te-ai saturat de pedalat...O pliezi si o bagi in portbagaj ca si cum nici nu ar fi fost...Interesant, nu?Pretul este pe masura...1.200,00Lei
La capitolul biciclete pentru copii am gasit o varietate vasta de oferte...Cand sunt multe e greu sa te opresti doar la una singura...
Am ales cu ajutorul motorului de cautare de pe site categoria bicicletelor pentru copii de 5ani...
Aceasta mi-a atras atentia in mod deosebit:

Bicicleta Pegasus 18 Zoll

http://www.bikearena.ro/index.php?route=product/product&path=67_70&product_id=86
E deosebita zic eu si costa numai  550,00Lei.Exista si varianta pe roz pentru fetite...
Mi-ar fi placut sa pot vedea si o bicicleta electica insa deocamdata nu sunt pe stoc.
Exista si posibilitatea achizitionarii online a bicicletelor si livrarea se face prin intermediul companiei de curierat rapid Urgent Curier.Ceea ce mi se pare foarte atractiv este faptul ca costul livrarii este gratuit in localitatile fara kilometrii suplimentari.Nu gasesti la multe site-uri transportul gratuit...deci...
In cazul stornarii comenzilor, costul de transport se achita de catre client.
Si daca va intrebati unde este sediul  Bike Arena?Au un magazin de prezentare si depozit in Sebes, judetul Alba
 Bicicletele prezentate in showroom sunt de calitate exceptionala, toata gama de biciclete fiind importata din Germania
 Daca sunteti curiosi sa vedeti si celelalte modele va invit pe http://www.bikearena.ro/?route=common/home pentru a face alegerea cea mai potrivita nevoilor dvs.
Va doresc sa faceti alegeri intelepte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu